michikos

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Madeleine Lundh - 18 juni 2013 21:39

Är ju inge vidare på att blogga nu för tiden, men ska försöka lägga upp filmerna på valparna här i bloggen.    De flesta bilder kommer jag att lägga ut på hemsidan.


Jag lägger ju upp allt på FB, men alla har inte det så jag tänkte jag även delar med mig i bloggen.

Valparna växer och växer och både de och mamma Aiko mår bra. Ögonen har börjat öppnats på dem alla 3 och de balanserar runt i lådan på sina ostadiga ben. Aiko är som alltid en fantastisk mamma och tar hand om sina små bra!


5 dagar


1 vecka


1 vecka och 4 dar


Följande filmklipp är tagna idag när valparna är 1 vecka och 6 dagar





Några bilder från idag tänkte iaf bjuda på i denna blogg!   

Aiko och valparna


Tiken


Hane 1



Hane 2


  Madde   

Skapa flashcards