michikos

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Madeleine Lundh - 27 februari 2012 23:44

Igår var det strålande sol och klarblå himmel, idag snöade det. Men valparna älskar att vara ute eller i glasrummet. Att vara i köket är inte så populärt och det kan klagas rejält när de måste vara inne...



Igår såg det ut så här, barmark och fint väder som sagt...



Och idag såg det ut så här...

Men det är full fart på de små och de är riktigt busiga och nyfikna!




Här är det tik 1 som är herran på täppan... Men när mamma Aiko kommer så har man inte en chans. Aiko körde lite farsan Baloo stilen... det såg riktigt roligt ut och jag hade svårt att hålla mig för skratt.   


Aiko och valparna i glarsummet.



Igår passade jag på att ta med kameran på promenaden och fotade de vuxna hundarna.


Mor och dotter; Heidi och Aiko




Heidi och Aiko





Aiko och Heidi




Heidi och Aiko  





Fina Heidi   




Heidi





Min älskade Aiko   





Aiko




Jag tillsammans med mina älskade hundar Aiko och Heidi  


Madde   

Ovido - Quiz & Flashcards