michikos

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Madeleine Lundh - 3 mars 2011 23:23

Igår blev valparna 3 veckor och de fick flytta ut till vardagsrummet. Det har varit en del som börjat hälsa på oxå, schemat är fullspäckat!    Valparna som börjat få tänder, tycker de e trevligt att få några extra tår och fingrar att bite lite på...

Syskonen är så klart himla skoj att busa me och bita på... de har även börjat vifta på svansen!! sååå mysigt!!   



hanen biter tik 3


tik 4 och tik 2


Även om de börjar bli lite mer aktiva så sover de fortfarande en hel del... Å sovstilarna är olika och så roliga... Man bara ler...   



Tik 2



Hanen



Tik 1



Tik 4 och hanen



Tik 3


Idag fick jag pm:et för Sala. Jag har själv inte anmält någon av mina så jag blev lite förvånad till en början när jag fick det. Att jag hade 4 st till uppfödargrupp visste jag men inte att jag skulle få ett pm för de... men trevligt, trevligt!! då kan man ju läsa antal anmälda och så!    Fick nrlapp för avelsgrupp på Heidi, men någon avelsgrupp kommer det inte bli dock. För Heidi är helt urfälld och henne tänkte ja gömma i garderoben inte visa i Sala...    Men om alla 4 Michikos hundar kommer och att det går bra, så hoppas jag på att kunna visa min första uppfödargrupp i Sala!   


Madde   

Skapa flashcards