michikos

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Madeleine Lundh - 26 januari 2011 20:29

Ännu en vecka har passerat och Aiko har nu varit dräktig i 7 veckor. "Bara" 2 veckor kvar innan de små kommer. Spännande!! Jag längtar!    Tjänstledigheten är fixad och vikarie sätts in för mig. Sportlovet kommer vara under valptiden iaf så den veckan behöver man inte ta ledigt. Påsklovet ligger sent i år så den blir efter valparna levererats. Lite synd, men så e de!


I helgen tog jag och Aiko bland annat en promenad till Skinnarviksberget. Solen var framme och det var klarblå himmel. Passade på att fota lite över den fin, fina utsikten! Precis när jag tagit den sista bilden och började packa ner kameran så kom de små lätta moln och resten av eftermiddagen var lite småmolning, så jag hann precis! Solen gör så mycket när man ska fota!



Aiko med sin tjockmage sitter å spanar på folk som kommer upp på berget.

Det är ett populärt ställe att komma till och det är oftast folk där som kikar på utsikten.



Träffade ett grannpar och deras lilla hund Milli. De erbjöd att fota mig och Aiko.


Å så lite bilder från igår på Aiko:




Min lilla skrutt!   






Aiko tycker jag är himla tråkig som inte tillåter att hon leker med andra hundar. Men man vill ju inte att hon ska råka ut för något, så då får matte vara tråkig. Maten går ännu sämre den här veckan, men en portion får jag i henne på kvällen.


Madde   

Ovido - Quiz & Flashcards