michikos

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Madeleine Lundh - 12 januari 2011 22:13

Å så va man tillbaka till jobbet igen. Ledigheterna går alltid så fort!

Men jag har ju nått att se fram emot snart!! valptiden närmar sig och då blir de lite ledigt igen!! NICE!!!   

Aiko börjar runda på sig nu! Hon blir mer och mer lugnare. Hon har inte varit så matglad sedan 3:e dräktighets veckan. Heidi var liknande under sin första dräktighet, efter kullen har Heidi fått en himla aptit så under andra dräktigheten var detta inget problem.

Men Aiko är ännu värre än va Heidi var då, så jag har inhandlat burkmat som jag blandar med torrfodret, för hon måste ju få i sig mat! Då äter hon iaf.   


Ett par bilder på Aiko från idag, 5 veckors dräktighet!



I helgen inhandlade saker till en valplåda. Den andra är kvar i Karlskoga, orkar inte släpa den fram och tillbaka. Den är större också än den nya och de behövs inte så stor. Men de andra sakerna har jag tagit med från Karlskoga, så de behöver jag inte fixa.


I fredags träffade jag Susanne och Ayla, vi fikade lite och i lördagas så träffade Malin med Bushi, vi tog en promme i skogen. Bushi ville leka, det ville inte Aiko lika gärna... hon var nöjd med att få gå och strosa...    


Madde
  

Ovido - Quiz & Flashcards