michikos

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Madeleine Lundh - 21 december 2010 22:27

I helgen var det Stora Stockholm, en utställning som jag varit på de senaste åren. I år bidde dock ingen Stora Sthlm men det har inte gått någon nöd på mig. Jag har firat lite jul me familjen, storebror Andreas och hans familj kom till Karlskoga.


Michikos Ayako ställdes och fick en slät 1a. "Farmor" Mari ställde henne. I Sennenhundklubbens rasmonter kunde man hitta Michikos Asahi där han var både lördagen och söndgen. Det var en mycket trött hund som Helen och Anders hämtade söndag eftermiddag. Men Kicki rapporterade att han skött sig exemplarisk under helgen.   


Molly och Cazper i montern.


Cazper gosar me några barn.


Å så min lördag me mina underbara brorsbarn!!!   

Nils


Erik


Mamma bakade pepparkakor med grabbarna. Nils närmast.


Erik bakar


Å så bidde det lite julklappsöppning!

Simon har skickat lite paket från Japan. Här öppnar Erik och Nils ett gemensamt paket.


Erik öppnar julklappen som jag köpt. Rex från Toy story.


Nils fick Buzz lightyear, det blev en stoooor hit kan jag säga....    


Erik med Rex som kan prata.


Man måste så klart kolla in brorsan nya leksak, här har killar bytt...


Idag har jag och mamma tagit hundarna på en skogsväng, -18 grader va det ute...Brrrr... Moa tyckte de va himla kallt och Ponte tyckte de va i kallaste laget medans Aiko och Heidi älskar de. Lite bilder:


Aiko


Heidi stoppade huvudet i en snöhög å då ser man ut så här efteråt...


Pontus, min älskade gamle vän 13,5 år! Jag är så glad för varje stund jag har med honom!!!   


Dotter Aiko och mamma Heidi har så lika profiler.


En grupp bild! Jag med Moa, Pontus, Heidi och Aiko!


Madde

Ovido - Quiz & Flashcards