michikos

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Madeleine Lundh - 10 augusti 2010 00:12

Fick höra att mitt bloggande varit på tapen i Svenstavik... Ja, jag erkänner, jag har varit dålig på att blogga.    ska försöka bättre mig... sorry brudarna i norr och nån inte så långt härifrån!!!     Tur att jag hade denna blogg inplanerad...   


Idag va ja på jobbet. Åkte in å jobba lite extra, då vi håller på att byta lokaler. Vi har gjort en omorganisation och jag kommer nu att jobba i ett arbetslag för år 4-6 istället för  F- år 5. Ska bli himla skoj och spännande! Jag kommer i år att ha matte för år 6 för första gången... kul, kul, kul!!!

Nu kommer ja va ledig i 2 dar innan första planeringsdagen börjar på torsda. Eleverna börjar inte förrän nästa onsdag.


Efter jobbet så bidde de en liten minikennelträff i Tantolunden. Susanne och Ayla kom och vi gick gemensamt dit. Där mötte vi Malin med Bushi och Anna & Larsa med Max. Lite senare kom även Helen med Cazper o Mezzi. Himla trevligt att träffa alla och valparna växer så de knakar... Alla hundarna på plats ida förutom Aiko kommer ställas i Eskilstuna. Skoj! Lite bilder togs, men de e inte lätt att fånga dem, för de e inte direkt stilla...   


Michikos Bidanshi "Mezzi"


Mezzi


Mezzi


Michikos Bonsai "Max"


Max och hans "bror" Bamse


Michikos Asahi "Cazper"


Michikos Bushi


Bushi


Bushi flyger mot Aiko


Michikos Ayako "Ayla"


Michikos Aiko


Aiko vaktar sin leksak


Sen åkte saxen fram... Bushi och Max blev av med valpmössan...   


Bushi


Max


Taack alla för en trevlig kväll!


Madde  

Ovido - Quiz & Flashcards